neděle 16. srpna 2015

Zpět do studenských let

Od té doby, kdy jsem dokončila svá studia v Olomouci a v Plzni, jsem se do těchto měst nevrátila. Ani na promoce ne :-( Až letos jsem to vše napravila a navštívila hned obě moje studijní města. Nejdříve jsem se podívala do Plzně, kde se konala dámská jízda, a poté jsem pro změnu byla v Olomouci. A jak tam nejsem, tak tolik zapomínám....Jak se jmenuje tato zastávka? A jak se dostanu tam? atd.

 

Abych nemíchala vše do kupy, začnu Plzní. Ta byla ve znamení dámské jízdy a angličtiny. Sešly jsme se čtyři mladé slečny (jak jinak :-) ). Ve čtyřech jsme prožily několik měsíců na Maltě a jelikož jsme se společně od té doby neviděly, jsem ráda, že jsme našly společný víkend, kdy jsme to napravily. A angličtina proto, že ne všechny ovládáme češtinu. Pátek začal velkým vypravováním novinek a skončil ve víru velkoměsta.
Sobota byla ve znamení dlouhého spaní, ještě aby ne, když byl víkend a spát se zrovna brzy nešlo. Ale to není tento den vše, navštívily jsme čajovnu, plzeňský pivovar, kde prohlídka byla opět v angličtině, abychom všichni z toho aspoň trochu něco měly. A navečer byla velká odměna dne, kdy jsme zašly do wellness, které bylo zamluveno pouze pro nás. A to bylo jedno velké překvapení. Takže velké doporučení zamilovaným párům ;-)


V neděli jsme si musely ještě vše dopovědět, co jsme do té doby nestihly...jsme prostě jen ženské a už jsme si to mířili na vynikající oběd a na závěr setkání v plzeňském mrakodrapu zákusek a posledních pár fotek na rozloučenou.


A Olomouc? Ta byla hlavně ve znamení procházek, Svatého Kopečku, koupaní a pár těch barů. A fotka mluví za vše.


Doporučuji ochutnat white russian...vynikající drink...hned bych si ho dala znovu :-D Nezapomenout na Svatý kopeček také od domu, kde žil Jiří Wolker...básník jenž zemřel mlád atd. A poprvé jsem se podívala na tenisový zápas, kde byla výhra nějaký ten milion. Ale jelikož bylo strašné teplo a my jsme se tam pekli jak prasátka na rožni, nevím, která z žen ho vyhrála. A to je stejně jedno. Ale památka mi na pár dnů zůstala...měla jsem vypálený řetízek na krku, takže důkaz, že to tam opravdu pořádně pařilo. Prohlédla jsem si honoraci Olomouce a mohla jsem jet domů.

Bylo krásné si připomenout studenská léta a teď zase zpátky do reality.
A kde výletujete Vy?? Příště Vám napíšu o prázdninové relaxaci, která vyšla takovou dalo by se říci náhodou.

Žádné komentáře:

Okomentovat