středa 24. února 2016

Na Vysočině je krásně

Jednu lednovou neděli jsem si trochu přivstala. Hlásili pěkné počasí, tak jsem toho musela využít. Místo setkání a náš start byl v Novém Města u místního rybníku zvaném Koupaliště. Bylo po ránu pěkně chladno. A není se čemu divit, když bylo tak krásně jasno. Trochu jsem litovala těch slunečních brýlí, které jsem nechala doma. Vážně by se hodily! Na Tři Studně jsme si to šlapali Medlovským údolím. Někteří si dokonce vyrazili na běžkách, ale pro nějaký ten kamínek a trávu na stopě jsem si běžky raději odpustila. Ale co jsem si neodpustila byla restaurace na náměstíčku na Třech Studních. Ani jsem netušila, kolik druhů rumů existuje, tak pokud jste jejich milovníky, je to místo právě pro Vás. Sice nejsem milovník rumu, přesto jsem jeden ochutnala.
O Novém Městě a Třech Studních jsem toho tady na blogu napsala už dost a nechci se opakovat. Tak tady máte fotky zimní novoměstské krajiny.



Hejkal v zimě

Rybník Sykovec

Žádné komentáře:

Okomentovat