středa 13. dubna 2016

Procházky po Brandenburgu

Poslední víkend jsem si trochu prodloužila a vyrazila k sousedům. Počasí vyšlo podle přání ... trochu teplíčka a sluníčka.


Řeka Havel



Začalo to vše dlouhou cestou, kde teměř před koncem jsem měla tu čest s fotbalovými fanoušky. Takže jsem si popovídala a kdybych pila pivo, mohla jsem i ochutnat. Škoda noo, že jsem tomuto nápoji nepřišla na chuť. Aspoň pro tentokrát. Mohla jsem si s nimi oprášit jména českých fotbalistů, které na mně chrlili. A samozřejmě chválili krásu našeho hlavního města, Prahy.

Následovaly dny nejen s Lenkou...




Cestu podél řeky jsem si nemohla nechat ujít. Protéká kolem městských hradeb dále do rybníků, které jsou poblíž města.




A ta jarní atmosféra a koberce hyacintů, narcisek, tulipánů...




A nakonec nádherný výhled z rozhledny.

Pohled z rozhledny na centrum města

Pohled z druhé strany rozhledny




Dokonce jsem při svém pondělním běhu zahlédla v parku češtinu. Ale po chvíli mi ztuhl úsměv na tváři. Byla to pamětní deska věnovaná českým vězňům v Brandenburgu, kteří zde také zemřeli. Sice smutné, ale zřejmě je třeba si připomínat události minulých časů.

Žádné komentáře:

Okomentovat