pátek 13. května 2016

Cyklistické toulky - Devět skal 836 m.n.m.

Někdy je třeba vytáhnout kolo a podívat se na ten svět trochu z jiného pohledu a rychleji. Proto jsem konečně vyrazila a ujela prvních 35 kilometrů.


Příjezd na Devět skal



A kudy? Start byl v Novém Městě na Moravě, odkud jsem vyrazila medlovským údolím na Tři Studně. První pauza byla několik kilometrů za vesničkou u Stříbrné studánky, kde pramení řeka Svratka. Doporučuji ochutnat místní pramenitou vodu.

Stříbrná studánka


Hned o pár metrů nad mořem výš jsem už ležela v trávě na Žákově hoře. Musela jsem využít prvních silných paprsků a vychutnat si ten příjemný pocit, kdy se paprsky opírají do kůže. Místo patří mezi chráněná území. Nachází se zde prales.
Poté stačilo sjet a zase vyjet kopec u už se stálo na Devíti skalách. Výhled a bezvětří jsem si užila naplno.

Výhled z Devíti skal


Poté bylo třeba malé občerstvení, které jsme našli v restauraci Kolokočí. 




Zde jsem už velmi přemýšlela, jak se co nejrychleji a nejsnadněji dostat zpět do Nového Města, jelikož jsem byla letos podruhé na kole a sil už ubívalo. Takže z Kadova jsem si vybrala jeden velký kopec, který vede až k Pasecké skále. Odtud se nabral směr Rokytno a sjezd rychlostí okolo 50 km\hod dolů do Nového Města.

Pohled z Rokytna
Příjemné toulky na kole přeji všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat