sobota 18. června 2016

Město versus vesnice & City versus village


Tento týden jsem měla možnost vyzkoušet si dvě různé cesty do práce. Především Vám chci ukázat ten úžasný kontrast dvou světů a zároveň neříkám, co je lepší.


První cesta začala brzy ráno v 6:30. Vyrážela jsem na kole a znamenalo to nedělat žádné velké přestávky, protože jsem na celé cestování měla hodinu času. Bylo mi krásně, nikde nikdo nebyl, ptáci zpívali, zajíci mi přebíhali přes cestu. Příroda se teprve probírala a mě bylo krásně.
Podívejte se na video, kterým Vám chci ukázat především ranní ruch v lese a dále samozřejmě na fotky.














Další cesta začala o krapánek déle a to v 8 hodin. Všude bylo plno aut, tramvají (pro některé v kládám překlad: šalin), lidí. Centrum města bylo krásně vyhřáté, tak přestože jsem byla nalehko, už ráno mi nebyla zima. Po cestě jsem si na trzích dovolila koupit malou svačinku v podobě jahod. Byla jsem vyspalá, svěží a bylo mi fajn.















Jaké jsou Vaše cesty do práce?? A která je ta vysněná?

Žádné komentáře:

Okomentovat