čtvrtek 28. července 2016

Cesta z Cabrera de Mar do Barcelony

Aby se dovolená nestala monotónní a neznamenala jen cestu z pláže na pláž a kila jídla (i když ani to není špatné), vytvořili jsme si malou pouť do Barcelony z města Cabrera de Mar. V tomto městě jsme trávili poslední dny před "poutí" a zároveň první dny dovolené.




Ale aby to nebylo tak akční, vše začalo cestou na pláž, kde jsme se přeci psychicky připravovali :-)







Navečer jsme si vyzvedli všechny věci z hostelu a vyrazili do přírody. A novým hotelem se nám stala zřícenina Castell de Burriac s jedinečným výhledem na okolní města, vesničky a moře.
Večer se zřícenina ještě zaplnila místními běžci. Ti oplátku vytvořeni skupinové fotky nám dali pivo (to stejně nepiju), ale aspoň jsem si mohla vyměnila pár slov s těmito sympatickými Španěli. Prý si mysleli, že jsem z Ruska :-)


Výhled ze zříceniny Castell de Burriac


Běžci z okolních měst



Další den nás na cestě do kopců potkala bouřka a ze španělského vedra bylo náhle poměrně chladno. No chladno, nesměla jsem se zastavovat, aby mi v tom vlhkém tričku nebyla zima. Ovšem nemuseli jsme dlouho čekat a zase bylo okolo 30 stupňů ve stínu. Ani po dešti voda ve studánkách, které jsme potkali cestou, na nás opravdu nečekala. Čekal na nás pouze pracovník parku a upozorňoval na zákaz zakládání ohňů. Nejen ve Španělsku oheň představuje obrovské nebezpečí. Proto i nedopalek od cigarety či sklo, na které bude svítit slunce může mít fatální následky.


Studánka



Korkovník


Nemohla jsem se rozhodnout, jestli černobílá nebo barevná, tak tu máte obě :-) Kterou byste zvolili vy?


Bohužel pro nás, bouřka přišla i večer, což byla už horší situace. Bouřku jsme přečkali v restauraci, ale noc venku už byla méně příjemná.
Další den jsme cestou mohli sledovat přípravy na oslavy města Montgat.




Poslední noc venku byla s překrásným výhledem na Barcelonu. Romantika, že? Ale těch štípanců od komárů mám nespočet. A bohužel pouze já. To značí o mé dobré krvi. A tady nemůžu přidat jedinou fotku, protože jsem byla tak fascinována výhledem, možná i unavená a fotku žádnou nemám. Třeba příště :-)



Zdravím a už připravuji další přípěvek a tentokrát to bude překrásná Barcelona :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat