středa 20. července 2016

MichaelaInSpain

Nastal čas dovolené a mě se zachtělo dálek. Lákalo mě to za teplem. Jak už jsem psala, trochu to bylo komplikované, ale už toho bylo dost, tak se mrkněte, jak se tu ve Španělsku žije ;-)





1. den zabralo cestování, obhlédnutí hostelu a okolí a malá ochutnávka místní pizzi
Musím říct, že hostel Torre Ametller Albergue dýchá nádhernou atmosférou. Asi jsem si ho zamilovala. Původně sloužil jako domov majitelům a pána Alberga Ametllera, za války se zde pro změnu skrývali uprchlíci, ale za Franka přešel dům na stát.
Architekt Lluís Bonet, který dům navrhoval byl žákem Gaudího, kvůli kterému jezdí tisíce turistů do Barcelony.
No a podívejte na ten výhled.


Kouzelná místnost, kterou jsem si zamilovala.

Krásná a pohodlná lavička

Polo rozbořená kaple



2. den válení na pláži a větší nákup - jak jinak než v Lidlu :-D
Aspoň jsem se mohla opět přesvědčit, že i v Lidlu mohu najít jiný sortiment, než jsem zvyklá doma. Už jsem nakupovala v Lidlu na Maltě, v Německu a teď ve Španělsku a pokaždé by se mi něco ze sortimentu líbilo i v České republice.
A aby toho nebylo málo, stihla jsem se pěkně přismahnout na sluníčku. No jako bych byla u moře poprvé :-D Ale vlny jsou tu pořádné až někdy budí respekt.








3. den trocha turistiky
Ze začátku to vypadalo jen na malou procházku na kopec za hostelem, ale nakonec jsme došli na zříceninu hradu s názvem Castell de Burriac a poté na vyhlídku na kopci. Tam jsem si naordinovala trochu odpočinku a pokračovala ve čtení Travel Bible. Už znáte tuto knihu? A co na ní říkáte? 
No a právě sedím v centru města Cabrera de Mar a píšu tuto zprávu z cest :-)




 Castell de Burriac


Kostel v Cabrera de Mar

Žádné komentáře:

Okomentovat