čtvrtek 17. prosince 2015

Na chalupě u lesa


Již nadpis mluví za vše. Víte, kde jsem trávila dovolenou? Právě vzpomínám na krasné slunné léto, teplé večery... Jaká dovolená byla u Vás?




Po dlouhém přemýšlení, jestli mám vyrazit za kamarádkami na Rhodos, nebo se k někomu přidat přes Cestovatelskou seznamku, počasí rozhodlo za mě. Předpověď mluvila o vysokých letních teplotách, tak jsem se rozhodla, že bez moře už vydržím, když tropické teplo přišlo za námi. Trávila jsem léto na chalupě a rozdělila jsem si to na dvě etapy. První byla na kolech, druhá byla spíše o koupaní v rybníku za chalupou. A ne jenom o tom....raní cvičení v trávě, večerní posezení u vínka a karet.



Taková pravá pohoda na chalupě. A kdo ví, kdy se mi to ještě poštěstí....teplo, pohoda, babička, chalupa atd. Prostě to vše pohromadě.
Poprvé v životě jsem vyrazila na kole na hrad Lipnici, koupala se v místních rybnících, chutnala vodu z místních studánek, četla, fotila místní krajinu, koupila si v Havlíčkově Brodě antistresové omalovánky, které už nyní vidím na každém rohu. A že jsem u nich první večer vydržela pěkně dlouho...no, pár hodin to dalo. Vzpomínám na park ve Světlé nad Sázavou, na hledání studánky v lese, až jsme tu Prdlavku opravdu našli...a že jsem tomu ani moc nevěřila.




Toto je další důkaz, že i nás je pěkně, tak hledejme, dívejme se :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat