čtvrtek 10. března 2016

Bydlení na houseboatu

Na chvíli se mi podařilo vyzkozšet bydlení na houseboatu, někdo říká bambíčko. Ať si říká kdo chce co chce, je to příjemná změna. Pokud byste si chtěli tuto krásnou věcičku pořídit, potřebujete asi něco málo přes 2 miliony na menší houseboat. Asi lepší varianta je pronájem. A na fotkách níže se můžete podívat, jak menší houseboat vypadá. Vybírat se dá z různých velikostí a různě vybavené. Od topení na plyn či kamna na dřevo. Co je pohodlnější asi sami tušíte.











Lidé tady moc vřelí nejsou, když to porovnám s obyvateli Malty. Tady se na sebe usmějeme zřídkakdy, nikdo se mě neptá, jak se mám, jak se mi tady líbí a co jsem navštívila. Hold jiný kraj, jiný mrav.




Ale ten výhled po ránu a čerstvý vzduch!
Právě když Vám o tom všem píšu, sedím zabalená v dece, popíjím čaj a mám před sebou nádherný výhled na vodu. Navrhujeme to jako terapii. Je to nesmírně uklidňující pohled. Ptáci létají, občas si uloví rybku. Jen jsem zvědavá, jak dlouho se ještě budu doma houpat. Před pár dny se mi tento houpací stav přivodil v obchodě. Zpočátku jsem se lekla, že omdlívám a pak mi to došlo...ono kolíbání houseboatu.


Pohled ze sedačky

Moje království



A poslední věc, posílám fotky místních obytných částí, ať i Vy vidíte, jak zde lidé žijí. V domech blízko u sebe, když nepočítáme nejnovější moderní část, kde naopak stojí domy na velkých zahradách okolo. Na ulicích občas projede auto, proběhnou děti, jinak prázdno. A vozový park se od těch našich trochu liší. Zároveň jako častý dopravní prostředek je tady kolo. Ženský hodí kabelku do košíku a už jedou.




Žádné komentáře:

Okomentovat