úterý 29. března 2016

Rychloakce aneb Velký pátek


Minulý týden touto dobou se blížilo delší volno a já neměla žádné větší plány. Jediný plán byl, že se musím doma postarat o zvířata (kočku a psa), tedy že se nemůžu vzdálit na víc dnů.
Vše se začalo měnit ve čtvrtek chvíli před mým odchodem na cvičení. Projížděla jsem fcb a vidím nabídku listků zdarma do ZOO Praha. Ještě víc mě nabídka zaujala, když jsem zjistila, že je nabízí sousedka. Můžu poděkovat jejím kamarádům, že dostali jako svatební dar adoptované zvíře v ZOO. Bohužel jsem jim jejich čejku nevyfotila, ale Čejkovým děkuji za příjemný den :-)




ZOO Praha

Abych se podívala na všechna zvířata, potřebovala bych minimálně dny dva. Tak jsem aspoň viděla pro mě ty nejdůležitější. A to jsou plameňáci a hroši...zrovna měli mládě, které sotva chodilo. A nejzábavnějši byl lední medvěd. To byla show.




Nejlepší show

Žádné komentáře:

Okomentovat