úterý 8. března 2016

Proč Brandenburg Plaue

Město, které není příliš turisticky navštěvované. A to zrovna v tuto roční dobu. Navíc jsem se vydala sama! Nikoho neznala a spoléhala na ústní domluvu.
Úplně si pamatuji na tu chvíli, když jsem ležela v posteli s mobilem v ruce a prohlížela si fcb. Často si otvírám různé příspěvky a články, na které se časem podívám....až bude ten čas samozřejmě. Ale příspěvek od jedné slečny mě zaujal a téměř hned jsem reagovala. Nevím přesně, co v něm stálo, ale hledala lidi, kteří by jí pomohli připravit houseboaty na nadcházející sezónu.
A způsob cestování, odkud si člověk přiveze peníze, zážitky a pozná nové lidi se mi zdá úplně nejlepší. Takže doufám, že brzy vyjde podobným způsobem Itálie, na kterou jsem tady dostala typ.




Ale abych se vrátila k tématu. Lenka mi poslala informace ohledně celé akce. Když jsem ještě zjistila, že budu bydlet na houseboatu, což jsem nikdy nedělala, věděla jsem, že to musím zkusit. 
Ze začátku to šlo vše slibně až se to v jednu chvíli zadrhlo a já nevěděla, jestli nakonec pojedu. Až poslední únorovou neděli, když jsem v Jeseníkách zdolávala nejtěžší úsek cesty, hrozný kopec, mi přišla smska se zmeškaným hovorem od neznámého čísla ze zahraničí. Ovšem v tak hlubokém údolí, kde jsem zrovna před chvilkou byla, bych signál opravdu hledala těžko. Blesklo mi hlavou, že by se mohlo jednat o onu cestu do Německa. A taky že jo! Hned se mi kopec vycházel líp a v hlavě letělo plno myšlenek....doplánovat si, kdy opravdu pojedu, kontaktovat Lenčinu mamku, ozvat se Lence a koupit jízdenku. To vše mě čekalo po práci v pondělí. A v pátek ráno jsem už byla na cestě směr Brandenburg, kde na mě měla čekat cizí osoba. A čekala, přestože můj EC mělo zpoždění do Berlína a já nestihla můj spoj sem. A nebyly to příjemné chvilky v několikapatrovém berlinském nádraží hledat rychle to správné nástupiště. Snažila jsem se i optat, ale u dvou lidí jsem narazila na neznalost angličtiny. Až jsem se bála, že budu muset použít mou dávno zapomenutou němčinu. Teď mi občas sami nabíhající slovíčka. I když první můj nákup jsem si místo bílého jogurtu koupila kefír.
Byla to další VÝZVA, které už teď nelituji. A když k tomu vezmu to zimní počasí, kteté je doma, neměnila bych ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat