pátek 3. dubna 2015

Čas navštívit Maltu 2


Důvod, proč jsem Vám to nenapsala dřív, přestože jsem měla koupenou letenku téměř měsíc předem je ten, že o tom téměř nikdo nevěděl. Chtěla jsem to udržet v tajnosti a tudíž jsem to nepsala ani sem.

A další překvápko bylo, že tentokrát jsem neletěla ani sama. Již cestu do Vídně jsem měla sdílet s jedním akčním človíčkem, ale to se díky jejímu zdržení nepovedlo. A právě s touto holčinou jsem trávila několik měsíců na univerzitě a poté i na Maltě. Dlouho jsme se neviděly a teď se nostalgicky sejdeme na cestě opět k Malťanům.

Ale i mě potkaly potíže při cestování na letiště. Takže mi ujel vlak. Podívejte na tu krásu jarního počasí...



Tak se můžete těšit na další mé psaní. A jelikož jedu v době největších křesťanských svátků do velmi nábožensky založené země, nenechám si ujít slavnosti. Takže přeji Il-Festa t-tajba, což v maltštině znamená příjemné svátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat