pátek 3. dubna 2015

Ve zdravém těle, zdravý duch


V mém kufru na cesty nechybělo sportovní oblečení, tak jsem se toho rozhodla v dnešní dopoledne pořádně využít. Kratší trasu jsem si již předem jeden den proběhla, tak jsem věděla, co mě čeká. Netuším, kolik jsem uběhla kilometrů, ale hlavně jsem se i zastavovala, abych taky pořídila nějaké fotografie. Při místních teplotách se běhá poměrně dobře, od moře vane vítr, takže člověk až doma zjistí, že je vlastně mokrej.

Fotečky jsou hlavně ze Gziry a Sliemy, kde každý tráví na promenádě čas trochu jinak. Takže se potkávají místní i turisti. Někteří tu jsou za sportem, jiní za procházkou atd. Hlavně je zajímavé koukat na lidi, jak jsou oblečení. Někteří kraťase, jiní ještě kozačky a zimní bundu. Pak jen člověk podle vrstev a typu oblečení a vzhledu přemýšlí, odkud jsou tito lidé a odkud zase tamti. Je to docela dobrá zábava. Hodně Němců má botasky a vysokofunkční sportovní bundy. Malťanky právě ty zmíněné kazačky a teplé bundy.








A už budu muset běžet, protože je dnes Velký pátek, tady nazývaný Good Friday, a tím spojené procesí v několika městech na Maltě. A já se vydávám do Valletty. A právě během psaní jsem ještě dávala interview jedněm francouzským studentkám, tak už mám malinké zdržení.

Žádné komentáře:

Okomentovat