pondělí 6. dubna 2015

Dingli Cliff

Přestože se na Maltě nenajde moc přírody, kterou já k životu potřebuji, Dingli Cliff mě okouzlily už tenkrát, když jsem tu byla poprvé. Poprvé jsem je prošla téměř celé, kdy jsem šla túru s českou návštěvou jako celodenní výlet už od jihu Malty.



Nacházejí se na západě ostrova a najdeme zde také nejvyšší nadmořskou. Jelikož ostrov ze západu na východ se snižuje, tedy jeho nadmořská výška.
Pro mě to byl nádherný pohled, protože nikdy jsem neviděla ostrov takto zelený. Odtuď se díváme směrem na Afriku a vidíme ostrov Filfla, na který je zakázáno vystupovat a okolo se koupat či potápět. Za války se na něm zkoušely bomby, proto je tak zdemolovaný a okolo mají v moři domov malí žralůčci. Není to typický výlet na lodi pro turisty, proto si ještě teď pamatuji na ten zvláštní pocit v létě, když jsme se navečír vraceli z tohoto místa.
Bylo příjemné navštívit toto místo, proto jsem neodolala se více procházet a fotit.


V pozadí je již zmiňovaný ostrov Filfla.





A tady můžete vidět, jak vypadají maltská pole a takový ten okraj vesnice.

Přidat popisek


Tento den jsem stihla navštívit Mdinu, moje nejoblíbenější město na tomto ostrově, tak zase příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat